Tuesday 20 April 2010

Vandersellid õues (homme saab 1 kuu täis)




Esiteks suur aitäh kommenteerijatele! Hakkasin küll lisatoitu (veisehakkliha) juba nädal tagasi pakkuma, kuid ausalt öeldes oli see üks mätserdamine, mitte söömine. Nüüd paaril viimasel päeval on ikka suhu ka liha pandud, mitte ainult talla alla. Aga tissid on endiselt lihast palju popimad.

Oleme nüüd targemate julgustusel ka natuke oma aias päevitanud, täna liiguti juba päris kiirel jooksusammul eri suundades. Minu ema ennustas, et küllap hakkavad varsti kaevama ka... Täitsa koera moodi tegelased on juba mu meelest!

Peaaegu kuu aja kaalud ka: 1280, 1310, 1360 grammi.

2 comments:

  1. Kas sul teised kõik kaevavad? Meil on selle kaevamisega segased lood. Mul ei meenu, millal B hakkas aga Suska avastas selle lõbu viimasel lumerohkel talvel. Enne ei huvitanud ka mitte.

    ReplyDelete
  2. Mul tahaksid kõik meeleldi kaevata, aga ma olen selle ära keelanud. Aeg-ajalt ikka tuleb ette muidugi.

    ReplyDelete