Wednesday 14 April 2010

Ettevaatust, kuri zombi (kutsikad 3-nädalased)


Täna kell 4.26 hakkas peale üks suuremat sorti tramburai. Pool tundi pidevat kätši. Ma saan aru, et on vaja kaklemist ja urisemist harjutada, aga kas seda peab tegema kell pool viis hommikul?
Kuna magamisest (minul) enam midagi välja ei tulnud, siis on terve päev olnud selline zombi-olek, et karju appi. Kutsikad muidugi magavad õndsa und terve päeva, vaja ju varahommikuseks mürgliks jälle jõudu koguda. Ei tea, kas see aitaks, kui neile ööseks lina peale tõmmata, nagu papagoidega tehakse, et need varavalgel kisama ei hakkaks?
Olen natuke kahevahel ka lisatoidu andmise osas. Piima Katal on ja kõhud kellegi tühjad ei tundu olevat, lükkaks natuke edasi selle aja, kui peab hakkama ise sibitädiks... Muidu veiseliha ja RC starter on olemas. Kaal tõuseb kõigil, aga väiksemad on suuremale järgi võtnud ja nüüdseks on kaalud ühtlustunud (1080 -1120g). Kui mõni kogemustega inimene juhtub lugema, siis kommenteerige, palun selle lisatoidu osas.

3 comments:

  1. Mõni pesakond on vajanud lisaööki 3 nädala pealt, mõni kuuajaselt. Indikaatoriks just kas magavad rahulikult või hakkavad muutuma rahutuks ja virisema. Teine nõue lisasöögi saamiseks on mul see, et kutsikas peab olema kõndija.

    ReplyDelete
  2. Üks seltsimees siinpool sood üritab olla solidaarne ilmselt, igatahes oli mul äratus suts enne 6. Ja ei rutiin ei tapaks ja elevust jaguks, küsis S. välja kell 7.
    Olgu täheldatud, et magama sain ma pisut enne 1, sest oli ju vaja raamat lõpuni lugeda.
    Nädalavahetusel saab vähemalt koos koertega päeval tukkuda :P

    ReplyDelete
  3. Vaatasin just märkmetest järele, et mu 2 kutsikat hakkasid lisatoitu saama 32. päeval. Seevastu Fiona 8 rotti said toitu juurde peale 3. nädalat.

    Kerttu

    ReplyDelete